Rabu, 13 Julai 2011

dugaan oh dugaan..


Assalamualaikum n salam 1 Malaysia guys....
bru pagi-pagi ny dapat update blog.. yla, busy skunk ny sebab da kerja kan. Ny pun baru je balik kerja pada pukul 2 pagi.. tak tahu la macam mana nak cakap ea, kenapa lah masalah yang lalu tak boleh nak settle lagi. Makin teruk n semakin teruk keadaan nya. Apa lah, tadi si pemfitnah cakap melalui text sms, dy ckp aku yang mula kan masalah ny?? apa benda ny. Pelik betul ngn sorang makhluk ny..


kenapa lah dy sebegitu??
Cukup lah, jangan sewenang-wenangnya tokok tambah cerita yang kau dah buat. Sampai bila kau nak jatuh kan aku sampai aku tak boleh berdiri balik?? Tolong la ubah sikap kau tu, jangan buat macam tu lagi.. Aku letih dengan sikap kau macam tu.. Cukup-cukup lah.. lama-lama aku takut kau yang jatuh tergolek-golek terguling-guling..kata kan tidak pada fitnah!!..
byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan: